اعزام ۲۸۹ اتوبوس از خراسان رضوی برای شرکت زائران در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تغییر ساعت آغازبه‌کار دستگاه‌های اجرایی مشهد و خراسان‌رضوی از سه‌شنبه (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) اجرای پروژه تعریض پل شهید باهنر در محور جاده سرخس - مشهد تدوین «مدل جریان‌سازی اجتماعی» برای رسیدگی به معضل طلاق| ظرفیت‌های مختلف برای کنش‌گری اجتماعی بسیج می‌شوند عدالت فضایی، زمینه‌سازِ رسیدنِ شهروندان به توسعه فردی هوای کلانشهر ۵ منطقه مشهد امروز پاک است (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیگیری دغدغه شهروندان مشهدی درباره بوی بد استخر بوستان کوهسنگی زمان بهره‌برداری از ایستگاه مترو باب الجواد (ع) مشهد اعلام شد+اینفوگرافی شهروند خبرنگار | درخواست قطع درختان خشک شده چنار در بولوار فرهنگ مشهد + پاسخ شهروند خبرنگار | درخواست افزودن اتوبوس در مسیر روزبازارهای محدوده جاهدشهر و الهیه مشهد + پاسخ جمیله علم‌الهدی در دانشگاه فردوسی مشهد: شهید آیت‌الله رئیسی نمونه و مصداق عینی جمهوریت اسلامی بود پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بولوار قمربنی هاشم (ع) و زیر گذر شهید هریری در مشهد اعزام کاروان بسیج شهرداری مشهد به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یاد «آتشبار ضدطیاره»| ناشنیده‌هایی از تاریخچه فلکه «ضِد» در خیابان امام رضا(ع) مشهد مترو مشهد روز دوشنبه (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد در روز رحلت حضرت امام‌خمینی‌(ره) و روز دحوالارض اعمال‌قانون یک‌ هزار و ۳۶۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۸ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ۵۳ درصد حریق‌ها در مشهد منشأ برقی دارد ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از روند طولانی احداث پایانه اتوبوس‌رانی شهید مفتح مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۲۲۸۰۸۵
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از روند طولانی احداث پایانه اتوبوس‌رانی شهید مفتح مشهد + پاسخ
پاسخ رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد درباره گلایه شهروند از طولانی شدن احداث پایانه اتوبوس‌رانی شهید مفتح مشهد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهروندی از وضعیت بلاتکلیف پایانه اتوبوس‌رانی شهید مفتح گلایه‌مند است. او در پیامی به صدای مردم می گوید: حدود هشت‌ماه پیش پایانه شهید مفتح را تعطیل کردند تا چند سکوی جدید احداث کنند که ‌مردم موقع سوارشدن راحت باشند.

این شهروند ساکن حاشیه شهر مشهد در ادامه می‌افزاید: اما بعد این‌همه‌وقت و پیشرفت تقریبا صفردرصد، مسئولان این پروژه گفته‌اند تازه هشت ماه دیگر افتتاح می‌شود.

این درحالی است که سال‌ها پیش ساخت پایانه اتوبوس‌رانی شهدا کمتر از چند ماه طول کشید نه دوسال! او با طرح این پرسش که چرا پروژه مناطق پایین شهر این قدر طولانی می‌شود، بیان می‌کند: بخش غالب ساکنان این محله توان خرید خودرو را ندارند. از طرف دیگر نمی‌توانند از خودروهای اینترنتی استفاده کنند و تنها گزینه مردم برای آمد‌و‌شدها همین اتوبوس است.

این شهروند می‌افزاید: برای رایگان شدن این خطوط حرف زدید و عمل نکردید و گران‌تر هم شد، برای نوسازی این ناوگان هم وعده داده شد، اما عملی نشد. حداقل همین پایانه را که قول دادید، زودتر به سرانجام برسانید.

عباس اتحادی، رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد درباره گلایه این شهروند به شهرآرا می‌گوید: عملیات احداث پروژه پایانه بزرگ اتوبوس‌رانی شهید مفتح از یکم آبان‌‌۱۴۰۲ آغاز شد.

این پروژه در زمینی در میدان کرامت بولوار شهید مفتح قرارگرفته است. او ادامه می‌دهد: پروژه پایانه مفتح به مساحت ۱۴‌هزار مترمربع است که براساس پیش‌بینی‌ها، اجرای آن به یک سال زمان نیاز است. اتحادی همچنین تأکید می‌کند: طبق برنامه‌ریزی شکل گرفته این پروژه تا اول آبان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و افتتاح می‌شود.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد با اشاره به اینکه این پروژه، خُرد نیست که یکی دوماهه به سرانجام برسد، یادآور می‌شود: توضیح این نکته ضروری است که پایانه اتوبوس‌رانی شهید مفتح در حد اجرای یک سایبان نیست و شاید به چشم شهروند، یک سایبان معمولی و سکوی کم‌اهمیت جلوه کند، اما اجرای این پروژه به زیرسازی و عملیات عمرانی جدی نیاز دارد تا به بهره‌برداری برسد.

اتحادی با بیان اینکه در زمان اجرای عملیات عمرانی، ممکن است زحمتی برای شهروندان ایجاد شود، می‌گوید: بابت زحمت شهروندان برای اجرای پروژه عذرخواهیم، اما این نکته را مدنظر قرار دهید که با توجه به وسعت پروژه زمان اعلامی از سوی پیمانکار منطقی است و در این راستا پروژه طولانی نشده و عملیات اجرایی در حال انجام است

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->